Äntligen!

Mitt fucking jävla bajsinternet har inte funkat på hela dagen. Fett irriterande! Men nu är jag äntligen inne, men det kommer sluta funka vilken minut som helst känner jag på mej..

Tänkte bara uppdatera lite om läget. Har haft en bra helg! Eller ja, i fredags va det ju party för att fira Maria..Ojoj, vad ska man säga hahaha. Spårat blev det iaf! Dock drog Maria och Tessan hem tidigt. Tråkigt tråkigt!
Men resten hade kul kan jag ju säga. Lite dimmigt där i slutet hahaha (ovanligt).. Men det blev efterfest och jag kom hem i sängen runt sextiden. Gaaaalen kväll, men jävligt kul! TACK TJEJOR <3.

Resten av helgen har jag inte gjort ett piss. Idag blidde det Kolgrillen till middag. Annars har det inte hänt så mkt annat kul haha!
Imorn är det praktik igen. Saknar faktiskt mina barn :)!
Nu bjussar jag på några bilder (både från min mobil och Marias kamera), sen blir det tvn igen..

KRAM!



Cilla var på G!



"Hej vi gillar att ha händerna i munnen"


Födelsedagsbarnet och Tessan :)



Min mobil var mkt intressant



Mmm, ciiiider haha



Cilla och jag med våra partybrills (vi köpte dom när vi leta present till Maria, hon fick oxå ett par, men det blidde ölglas till henne haha)



Jag snodde Marias present som hon fick av Tessan haha



Haha fråga mej inte vad vi gör...



Skönaste partybilden på Maria :D!



Maria och Thereeeese :)



Äääälex och Laaarzzzzz



Uppdaterade bakgrundsbilden på mobilen haha



Maria och hennes ölbrills och Tessan födelsedagskort



Maria läser mitt och Cillas kort haha.. Jag är bäst på att skriva födelsedagskort!



Om ni vill veta vem det är som är i den lilla båten så är det Färjan- Håkan (Marias lover)



Cilla och jag gillade Marias present (AAHGRRR). Det ser ut som jag har världens största hand jämfört med Cilla haha!



Vi träffade Anni ute :)!



Och Elina, som joinade oss resten av kvällen :D!




Kvällens bild HAHAHA! En favorit i repris... Jag dör!



Och så självklart en liten video.. Lyssna och njut av våra vackra stämmor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback