Kan man vara solberoende?

Idag har jag solat hela dagen. Tycker inte det händer något, men jag vet att jag kan bli myyyycket mycket brunare! Så det är bara att fortsätta pressa. Får lite ångest när jag tänker på att jag kmr se ut som ett fucking russin när jag blir gammal, så mycket som jag solar, och utan att använda nån solkräm alls. Men men!

Jag har kommit in i någon konstig period. Jag bara går och tänker och funderar hela tiden. Säger typ ingeting, och orkar inte snacka med nån (har haft på ljudlös på mobilen sen igår, så ta inte illa upp om jag inte svarar. Jag är snart back on track!).
Jag är lixom inne i min egen lilla bubbla och det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Men vi har väl alla våra ups and downs.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Belive meee I know..... Miss you all/ Syster Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback