Från barndomsvännen

Tänk nu var de diiiin student och ingen annans, inte min eller nån. De är DIN dag. Jag har verkligen sätt hur jävla glad du är och allt. De gör mej så jääääävla glad !! och att ja fick komma hem till er och alla är så snälla och aa man ser verkligen vilken stor familj ni är:Dåh!

Ne men nu sitter du och sminkar dej, ja sitter och dricker cider=).
Snart ska vi föra lite där nere skulle jag trp. Men ja säger bara en sak du är BÄST.
Tur att ja har en som dej. ååh är så glad just nu jånas du anar inte:D

puuuss älskar dej! från eveliiiina haha:D

föresten nu har vi känt varannn i 18 år:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha cp jag såg inlägget nu! IDIOT DU FÅR INTE SKRIVA I MIN BLOGG.. Mahahah skuuuja! Ne, men fyfan vilken dag och jag blev så jäkla glad att du kunde komma. DU ÄR BÄST OCH BETYDER ALLT!!! Älskar dej Elliiiiizzz <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback