Ett långt inlägg till mina underbara vänner!

Imorn  (eller rättare sagt idag, klockan är ju över tolv) tar JAG studenten. Jag har fortfarande inte förstått det. Jag hoppas och tror på att det blir en underbar dag tillsammans med underbara människor. Och jag vet att jag kommer gråta floder hela fucking dagen haha!


Det går inte att förklara hur glad jag är över att jag valde just denna linje och just denna skola. För om jag inte hade gjort det, hade jag inte haft dessa underbara människor jag har i mitt liv nu. Jag har lärt känna fem underbara människor under dessa tre år. Nina kände jag iof sen innan, men jag vet inte om jag skulle klarat det första halvåret utan henne.

Jag tänkte därför skriva några rader om er, för att visa hur mycket ni faktiskt betyder för mig (vissa saker är väldigt interna, men det skiter jag i haha)


Nina: Haha, vart ska man börja. Vi har känt varandra sen fyran och du är verkligen my sistah from another mistah. Vi har så galet mycket roliga minnen tillsammans som jag aldrig kommer glömma. Gotland, Öland, hela Blombacka tiden, alla handtouchmoments, allt vårat snack om Scrubs, alla galna dagar i skolan, och massa massa mer. Skulle kunna skriva en hel bok.

Du är en otroligt glad, snäll, och omtänksam person, och vi är väldigt lika på många sätt. Tex. så har vi ju båda den bästa humorn som finns. Om jag säger Mike Litoris, Da, Lama, Wulffmorgenthaler, Scrubs, så vet jag att du garvar lika mycket som jag. Jag har alltid kul tillsammans med dig och du är en helt underbar vän och hoppas att det kommer fortsätta så. It's guylove helt enkelt ♥!

" Let's face the facts about me and you, a love unspecified. Though I'm proud to call you Chocolate Bear, the crowd will always talk and stare." Jag var tvungen :D!




Maria: Maaaria Orre, även vi har många minnen. Ett som jag minns starkast är den sk "Honkenkvällen" haha. Första gången vi söp tillsammans vi tjejer, och det spårade ur lite haha. Slutade med att vi "sov" i din lokal. Helt galet haha! Men jävligt kul. Det är en sån kväll man aldrig kommer glömma.

Sen har det blivit många liknande kväller efter det. Speciellt innan vi fyllt arton då vi alltid hängde hos dig och festade järnet. Alltid känslosnack inne på toaletten och mys i duschen haha. Ja, många minnen helt enkelt!

Du är en otroligt bra vän och jag vet att du alltid finns där om jag behöver någon att prata med och det betyder mycket ♥!




Malin: Eller Brilly rättare sagt. Även här är "Honken-kvällen" ett starkt minne haha. Trashad tvättkorg och hårattack i badrummet. Det var så kul när vi satt i skolan för några dagar sen och pratade gamla minnen. Man får sig alltid ett gott skratt! Som när vi var i Järna och hittade någon killes mobil i badrummet, och tog massa bilder och satte som bakgrund. Sen la vi oss i jacuzzin och dog haha. Helt galna! Nyårsafton 07-08 är också ett minne jag aldrig kommer glömma. Stekattack gånger 100 och sång i duschen haha. Men jävligt kul var det!

Du betyder väldigt mycket för mig, även fast vi kanske har kommit ifrån varandra på senaste tiden. I ettan var det alltid du och jag Brillan! Men du är en otroligt snäll och härlig person, som betyder väldigt mycket för mig. Du är bäst Brilly ♥!




Therese: Fjooongeeeeeen. Du och jag har alltid så jäkla kul tillsammans. Speciellt när vi går ut och partar. Det händer alltid galna saker när du och jag är i farten. En kul kväll jag aldrig kommer glömma är Stora Bloggpriset. SOM VAR PÅ EN MÅNDAG! Hahaha, det upprepade vi ett antal gånger. Det var kul när vi såg Kenza som vi stod preeeeciiiiis bredvid. Du blev helt galen haha! Sen blev det galet när vi började shotta och ha oss. Du lyckades med en karatefylla på en måndag. Jäkligt kul haha!

Sen får vi inte glömma salladsspyan hem på nattbussen. Jag dog av garv!

JUSTE, vet du vad som hände förut? VI BLEV NÄSTAN ÖVERKÖRDA AV MAGNUS FUCKING CARLSSON, hahaha....

Men du är en massa mysig person som betyder massor för mig ♥!




Cilla:  Ojojoj, här skulle jag kunna skriva typ Kongo Kinshasa mycket. Du är den person jag känner att jag har kommit närmast under dessa tre år, och du är en person som betyder otrolig mycket för mig. Det skulle kännas sjukt konstigt om jag inte kände dig, och du inte fanns i mitt liv. Vem skulle jag då spåra med på alla utgångar, och vem skulle jag då göka med under Zebrafilten och prata om BKn och hans resa till Sverige haha. Jag hade aldrig trott att jag skulle bli så nära vän med dig, för jag har ju vetat vem du är sen Blombackatiden. Men se så det kan bli, FettoFrans och FläskFille hittade varandra haha.

Jag vet inte ens vilka minnen jag ska skriva, det finns så många, och många mer ska det bli. Som jag typ skrev i ditt snyggaste födelsedagskort, "vi ska vara vänner tills vi blir skrynkelmuttor", och det håller jag fast vid. Annars kommer jag bli fett deppig och hoppa från en bro lika snabbt som en fis från en magsjuk man.

Nej, men du betyder massa för mig, tror inte ens du fattar hur mkt (jag är inte alls besatt och har FEMTONtusen bilder av dig tapetserade på min vääääägg). Glöm inte att jag alltid finns där om du någonnsin behöver nån att prata med, eller bara köra ett Myggan-maraton med. Jag finns alltid där! Love you my little mutt ♥!



Detta kanske inte var den mest seriösa texten, men jag hoppas det kom fram hur mycket ni betyder för mig och ni är alla otroligt viktiga personer i mitt liv, och jag vill inte att någon av er ska försvinna, för då försvinner en del av mig. Nej, vad seriöst det blev nu!

Vi avslutar med ett PUSS PÅ MEGAMUTTSCAMEN MED EXTRA SARRE!


Kommentarer
Postat av: tessansessan

fan va fint skrivet johanna. jag blir så glad så jag gråter här ! Det är helt sjukt hur mycket saker vi har gjort alla tillsammans! Jag älsker verkligen alla er och vi får fan inte tappa kontakten nu! Jag dör då :( <3<3<3<3<3<3<3<3

Postat av: Cilla

ÅHHHHHH JOHANNES HADDAD! Nu gråter jag ju och skrattar på samma gång, känslobomb gånger 15! haha:D Jätte fint skrivet min favvo mutt! Utan dig hade inte de här 3 åren vart desamma så glad att jag fått dela alla heta boys med dig o allt annat galet vi har vart med om! O mer av de goda ska det bli, för de e helt enklet vår grej!;) Du är SÅÅ bäst o jag tycker SÅÅ mkt om dig<3<3<3 Så glad att jag träffat världens bästa johanna! Du + Jag = SANT!! AHHHGRRR! MASSA PUSSAR PÅ MIN FLÄSK FILLE!!;D

2009-06-06 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback