Äntligen helg!

Halloo!

Just nu sitter jag och äter frukost.. Ska snart packa allt! Ska ju på kryssning. Wiiiie! Men igår ringde Elin och berättade en bajsig nyhet. Dom kommer inte sälja "alkoholhaltiga drycker" i Tax-free. Dom har fräschat upp Cinderella och vill typ inte ha så mkt fylla o lalala.. Helt sjukt ju! Dom som inte har läst det innan kommer ju dampa ur. Skitbajs asså! Jag som hade tänkt köpa godaste lakritsshoten tills imorn då vi ska ut.... Men men!

En annan sjuk nyhet är Michael Jacksons död. Det känns typ overkligt! Inte för att jag lyssnade jätte mkt på hans musik, men han har ju gjort så sjukt mkt bra musik, och även om han va lite wierd så älskar jag vissa av hans låtar. The king of pop lixom...

Nej, nu ska jag packa allting! Hoppas allt går bra ikväll. Annars blir det ingen kryssning haha!
Ses imorn och ha en trevlig helg :)!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback