Taking is so easy but giving is unusual

Åh, jag känner mej så fattig just nu. Den som säger att man inte kan köpa lycka har fan fel.
Visst om man är världens ensammaste person, som inte har några vänner eller familj utan bara massa pengar. Då är det väl inte så kul att ha flera miljoner på kontot. Men om man säger att en vanlig person helt plötsligt skulle vinna 10 miljoner, visst fan skulle den personen bli lyckligare?
Men ska man välja något av dom, pengar eller "kärlek" så är det ju självklart man väljer kärlek. För som sagt, hur kul är det att vara ensam med massa miljoner? Då har man hellre en underbar familj och vänner.

Men jag menar att man skulle bli lyckligare om man hade per pengar. Det skulle iaf jag bli. Det krävs pengar för nästan allt idag. Och har jag pengar kan jag göra det jag vill, dela med mej till nära och kära, ge bort pengar till välgörenhet. Alla vinner på det. Så nu tkr jag att jag borde vinna några miljoner!


Imorn är det Romme som gäller. Fett taggad! Blir lite nervös, det är ju min debut på Blades, men det borde ju inte vara så mkt svårare än vanliga slalomskidor? Vi får hoppas på det iaf. Annars ere jag som ligger i backen halva dagen haha.
Klockan ringer kvart i fem, INTE OKEJ! Det borde vara olagligt att gå upp så tidigt asså. Vadå död när man kmr hem sen!
Nej nu ska jag kolla Austin Powers som börjar på fyran nu :D! Bästa.. Efter det måste jag plugga. Idrottsuppgiften måste vara klar tills imorn!

Adjöken!





I fredags kom jag o mamma mitt i rushen när finska presidenten
Tarja Hallonen skulle till Astra o ha sej. Coolt ju! Värsta pådraget
var det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback