Supernintendo

Har inte uppdaterat här på ett tag faktiskt. Har lixom inte orkat!
Igår var det ju Romme som gällde. Jäkligt kul va det! Skulle vilja åka upp igen. Helt slut efter den långa dagen. Somnade direkt efter Prison Break (som jag typ halvsåg för jag somnade till då och då haha).

Idag började vi 13.15, så de va en rejäl sovmorgon. Gick upp vid elva, men va ändå trött. Helt sjukt! Efter tolv timmars sömn va jag ändå trött.
Hade en lektion i skolan. Det va inte ens en lektion utan vi pratade mest om nödvändiga saker. Så det blev en 45 minuters lång skoldag!

Hemma har jag inte gjort nånting. Vid sju? kom Elin förbi, sen kom Fia och dom oxå. Så dom va här ett tag. Körde Mario Kart mot Elin. Fan vad bra jag är haha!
Sen när Magnus hämtade henne passade han på att kolla om han kunde fixa mitt gamla Supernintendo. Jag o mamma försökte i helgen men det funkade inte.
Men vet ni, han fick igång det :D! Så jäkla glad.. TACKTACKTACK! Så Elina jag tänkte bjuda över dej på en Supermario natt i helgen, antingen fredag eller lördag (beror på vilken dag vi går ut). Om du vill och inte har något annat för dej :P! Vi e ju fan bäst på det där spelet och har klarat hela världen typ 20 ggr. Men man blir aldrig trött på det :D! Hör av dej penis.

Nu har jag precis slutat spela min "testrunda" med Vilma haha. Va tvungen o prova lite. Kunde inte låta bli! Och ja, takterna sitter kvar haha. Nu ska jag göra klart min Idrottsuppgift som jag skulle vart inne igår. Not gooood!

Hejråhejrå!


Mysan försökte fånga alla figurer på Tvn haha! Cpkatt..


Kommentarer
Postat av: fia

iiiiiiiiiiii va du i skolan idag??? ska du med till skärholmen på fredag?????????hihihihihihi

Postat av: Anonym

yeesyeees, ja kommer till dej, hmm på fre eller:D?????

2009-01-22 @ 19:30:42
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback