Memories

Vet ni när jag somnade igår? SEX... Jag låg o kolla på Animal Cops på Animal planet till klockan va fem. Men då tvingade jag mej o sova, även fast jag va skitpigg.
Låg o vred och vände i en timme innan jag somnade!
Jag ställde iaf klockan för annars skulle jag sovit heeela långa dagen idag med. Så klockan halv tolv ringde klockan. Men jag stängde bara av o la mej o sov igen. Men vid tolv nångång hörde jag att det ringde på dörren, sen kom mamma in i rummet. Då va det grejen till Cilla som äntligen hade kommit :D! Och då kunde jag inte sova mer.
Presenten va skitsnygg hahahaha. Jag dör! De är så vi. Köpte ju en till mej oxå :D!

Jaja, slog in presenten och sen tänkte jag göra ett kort till henne oxå. Och så kom jag på en super idé. Jag skulle leta upp lite material till kortet i min "lilla" minneslåda. Tyvärr hittade jag inte det jag ville, men jag hittade massa annat kul. Min lilla låda börjar bli lite fuull nu. Har så sjukt mkt grejer där i. Jag sparar fan ALLT som går :D!

Tänkte visa lite fina saker som finns i lådan :


Jag sparar ALLTID dom här när jag e på kryssning eller utomlands, haha.
Och dom lyser lixom inte ens längre




Jag o morfar åker Flumride på Liseberg 01, haha!




Klassresa till Gotland i sjuan, MINNEN!!




Grönalund med klassen i nian :D!




Miniburkarna man alltid fick på flyget förut :D! Fett tråkigt att dom inte finns längre :(





Min ÄLSKADE Spice Girls "parfym" som jag fick julen -98 :)! Man kan fortfarande känna doften..




Haha, jag dog när jag såg det här. Ett JULKORT jag fick av pappa nåt år! Pappa i ett nötskal haha..




Varför sparar man massa gamla använda armband? Jo för att dom ger minneeeeen :)..




Självklart sparar man alla drinkpinnar och sånt :D!




Mitt kära hår. Kommer så väl ihåg när jag klippte av det :(!




Haha, ojoj, kmr ihåg att jag sprang genom hela stan (vi bodde på jovisgatan då) ända bort till mormor som bodde på badhusgatan, bara för att få en pokal och kunna va me i uppdragsgrejen. Ni minns väl att dom sa en viss sak som man skulle ha så mkt som möjligt av. När dom va i Södertälje, va det bla. pokaler. Man såg fakist en glimt av mej i TV rutan höhö!




Jag vann våran sagotävling i sjuan, snacka om att jag va stolt haha!




Haha, åh jag minns det som det va igår. Det va i ettan vi gjorde denna! Det va första gången jag fick vara i ateljén på min nya skola (Oxbacken). Checka in mitt snygga namn oxå haha. Helt fel, skriver baklänges lixom!




Alla minnen är ju tyvärr inte glada minnen :(! RIP Margreth..




Min "lilla" låda börjar bli full höhö, men mkt mer ska ner under åren :D!


Kanske inte så kul för er o se dessa grejer, men för mej ger dom MASSA minnen! Nu ska jag försöka kirra det snyggaste Grattis kortet nånsin till Cilla. Sen måste jag fundera på om det blir utgång i helgen eller inte, jag e ju inte rik :/!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha bästa kortet dt från gröna lund! hahaha när vi skulle göra "evil" - skrattet!!! samtidigt när man åker i värsta farten!

2009-01-07 @ 17:05:06
Postat av: Johanna

Hahaha jaaaaa vi e så braaa! Men alla lyckades iaf :D... Vi e ju sjukt snygga oxå haha!

Postat av: Therese

haha jääävla va drinkpinnar, de ser man inte at du smusslra ner i fickorna på olles iallafall, skärpning, de måste ju också vara med i samlingen !! fasen va roliga saker. !!

2009-01-07 @ 19:10:42
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Elina

hiihih ååh en massa minnen:/... sen lådan har bara ett minne lixom:D

2009-01-07 @ 19:56:07
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, kmr ihåg när vi gjorde den ahahah! Åh, de e gamla skodagodisasklådan! Saknar dom :(

2009-01-07 @ 20:01:07
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/
Postat av: Nina

hahaha skoda-godis askerna ger oxå massa minnen! :D

2009-01-07 @ 23:04:21
Postat av: Linus

Den där pingvinen var ju fan skitsnygg!! Ser ju ut som ett konstverk faktiskt...

2009-01-09 @ 11:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback