Mario Kart

Första skoldagen idag då. Kändes ju sådär imorse! Men det va trävligt att ha alla underbaringar samlade igen :). Dagen började med Teckenspråk. Det blev mest lite prat om Siwans resa.. Men några meningar hann vi med. Shit vad man glömmer när man inte tecknar nånting.
Sen vare lurre! Sen hade vi bara en lektion till, den va oxå med Siwan. Blev inte heller så mkt jobb utan mest prat om studentflak, Rommeresan o sådär. Vi fick oxå reda på att våran nya svenskalärare har slutat. Jag blir så irriterad. Hon va typ sjuk hela förra terminen, och när vi väl hade lektioner va hon ju helt jävla lost. Och svenskan känns ganska viktig om man säger så. Vi har lixom nationella snart och vi har inte tränat nånting. Jag vill gärna ha mitt MVG som bästaste Margreth lovade. Åååh, kan du inte komma tillbaka :(?

Aja, det va en rätt skön första skoldag helt enkelt :)!

När jag kom hem råkade jag somna. Sov i typ en timme! Sen satt jag o Vilma o spela Mario Kart tills alldeles nyss. Så jävla kul :D! Nu har jag precis proppat i mej mat. Ris och köttfärs blidde det! Jag är proppmätt.

Imorn är det ännu en ny dag. Vet inte riktigt hur det blir med engelskan eftersom vi har avslutat den kursen, men vissa måste kompletera (dock inte jag) o sådär. Aja, får väl gå upp 6.15 iaf då!
Nej nu skriver jag massa strunt! Ska spela lite mer Mario Kart nu.. Ska bli proffs haha!

Hejdååååå!


Saknar dom här bakskorvarna massor! Dom har ju gått o blivit dalmasar och dalkullor nu.. Hoppas på o träffa dom på måndag när vi åker till Romme :)!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaaaaaaaaaaaa moooooahahahaha vi kommer till Romme å säger hej hej Hanna!!!!!! Thi hi hi hi!!!! Kraaaaam

2009-01-12 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback