KAOS!

Fyfaaaan vad död jag är. Kom hem från MAXI för typ en kvart sen. Klockan halv åtta bestämde jag o mamma oss för att ta en tur dit o kolla om det fanns något.
Det var fortfarande kö utanför entrén. Så vi stod där i kanske 30-45 minuter. Sen kom vi iaf in. Det var typ urplockat överallt! Fyndade iaf tre par jättesöta spetstrosor för 30 spänn haha, ett läppglans och godis haha... Sen köpte mamma lite saker oxå.
Men de va helt GALET. Asså folk trängdes och puttades och slet o drog i varandra. För vad lixom? En rutten tröja som har legat på marken o skräpat.

Nu e jag helt slut iaf. Vi åkte dit vid halv åtta (missade Top Model BUHUUUUUU) och kom hem halv elva. Hinner inte duscha heller. Eller tänkte bara duscha kroppen, känner mej inte så fresh, men håret struntar jag i. Jag har verkligen ingen ork!

Nu ska jag skriva min presentation som vi ska lämna till praoen imorn, sen blir det sängen!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback