Ikväll blir det party!

Just nu sitter jag o käkar.. Hamburgare med pommes! Är fett pepp inför kvällen, men samtidigt känner jag lite smått panik. Jag vet inte hur jag ska ta mej hem. Om jag ska ta sista bussen (som typ går tolv, kul i jul lixom) eller om jag ska ta nattbussen hem sen. Men då åker jag lixom själv och får gå genom skogen själv. Inte så lockande! Det är okej på sommaren när det är ljust, men nu är det KOLSVART!
Men aja, det löser sej väl. Man får hoppas man är full fortfarande, då bryr man sej inte om rädslan haha. Det kanske inte heller e så jätte bra iof!

Jaja, kul ska jag ha ikväll iaf. Kvart över sju går bussen mot centralen där jag ska möta Maria och Tessan, sen traskar vi till Cillas pappa.

Nej, ska äta klart sen sminka mej lite mer!
Hoppas ni får en trevlig lördag :). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback