I hate söndagar

Gårdagen var askul! Kvällen började hemma hos mej. Vi drack o prata o hade det trevligt.. Kvart över elva tar vi bussen mot stan. Traska mot Stanleys. Där drack o dansade vi lite grann... Men jag säger aldrig mer. Eller inte på ett långt tag iaf. Musiken sög och människorna ska vi inte ens prata om. Efter ett tag bestämde vi oss för att dra till Oleary's. Det gick inte o va kvar haha..
Sprang iaf dit. Elina vurpade IGEN! Haha... Kom in, tog en Redbull vodka på en gång (as usual haha) sen dansade vi och hade skitkul.

Klockan två drog vi oss mot utgången.. Jag hamnade med Julia och Emma och vi traskade till kebaben. Sen kom Elina.. Vi åt lite, sen kom mamma o hämtade oss och skjutsade hem allihopa :D! Bästa mammi..
Deckade på en gång..
Vaknade vid halv tolv idag. Kunde inte sova längre för jag va så jävla förkyld. Kunde inte andas. Gick upp o drack typ 20 glas vatten.. Sen ringde Elin o frågade om jag ville följa med till Heron. Så jag gjorde mej klar på rekordfart och vid tolv hämtade dom upp mej. Sen åkte vi till Fia o dom o hämtade upp Ebba och Nora som ville åka i vår bil höhö... Sen åkte vi mot Heron..

Där spelade vi massor o hade trevligt. Va hemma vid fem! Har bara segat. Känner mej sjukt trött. Ingen energi allls. Känns lite sådär o gå till praktiken imorn. Men men!
Juste haha, intervjun har kommit upp på LT's hemsida. Hahahah jag dör! Den lär ju komma ut i tidningen imorn..
Här  kan ni läsa den :D.

Ni ska få se en video på Nora när hon dansar sin robotdans hahaha.. Skitduktig!

Hejsvejs!



Lite mörkt, men man ser ju movesen :)!

Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha fan va söööt när hon dansar:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback