Fyfan vilken natt!

Hemskaste natten på länge! Jag gick o la mej vid halv två..Sen vaknade jag nångång vid kanske fyra-fem tiden av att jag frös som en idiot. Asså jag låg o skaka, men samtidigt va hela jag kokhet. Så jag satte på mej mina mjukisar, tjocktröja o raggsockor och så rullade jag in mej i min filt, och sist kröp jag ner under täcket. Men jag frös fortfarande!

Halvsov tills klockan va typ nio. Vaknade ordentligt runt ett! Då va det som att inget hade hänt. Måste ha haft värsta feberfrossan under natten, men nu har jag ingen feber. Men jag har min jävla hosta! Låter som en gammal gubbe.

Jaja, annars har den här dagen bestått av tv och ligga i sängen. Riktigt produktiv dag haha! Känner att jag måste göra nånting imorn. Nån som vill ta en tripp på stan eller nåt?
I helgen tänkte jag o Cilla köra en utgång med våra nyfunna vänner från nyår, men måste fan kolla min ekonomi. Men jag viiiiiiill. Sista helgen innan skolan börjar ju!

Hejdåhejdå!

Kommentarer
Postat av: Therese

alltså, jag fattar inte hur du klarar det?! :O det är då jag lägger mig nu ungefär. kan bli runt 1 också :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback