Bajs Kanada

Igår satt jag uppe länge. Först kollade jag alla tre Weeds avsnitten, och efter det kollade jag på junior VM finalen. Fifan va spännande de va! Me jävla cp dommare säger jag bara. Synd att inte Sverige vann.

Jaja, idag vaknade jag TRE haha! Usch, ångest. Hatar o sova bort hela dagarna. Skulle egentligen följt med Elin och dom till IKEA och Skärholmen men jag orkade inte haha. Har ändå inge pengar så jag orkar inte se massa fina grejer som man vill köpa. Då ere bättre o stanna hemma!

Jag har iaf gjort nåt nyttigt idag och städat upp lite i mitt rum. Det låg grejer överallt! Nu sitter jag o kollar på TV och ska väl äta frulle snart haha. Frukost klockan halv fem.. Bra där!

En sak till, jag vill verkligen börja träna. Men det e så jävla dyrt, och med min ekonomi så går inte det ihop lixom. Men skulle vilja börja på Friskis igen, då kan man både gymma och köra gympapassen som jag saknar så mkt!

HEEEEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback