Tisdag

Idag var det ännu en dag på praktiken. Den rullade på, och i slutet av dagen shakade jag och några ungar loss i lilla rummet på avdelningen. Satte på musik och sjöng och dansa. När jag bad dom vicka på rumpan höll jag på att dö av skratt. Dom är så söta!

Va hemma runt kvart över fem. Smällde i mej några mackor och sen däckade jag i soffan från 17-18.. Bara en timme, framsteg (mina tupplurar brukar annars bli tre timmar långa).

Senare mot kvällen anlände Linda och ungarna. Dom är här på en liten snabbvisit och ska sova här två nätter. Fick två bamsekramar av sötbollarna Joline och Liam :)!
För att fira besöket (va väl egentligen bara en anledning till att få baka), bakade jag min berömde kladdkaka. Så det blev en bit kladdis och massa vaniljsås och TopModel tittande.

Sen har jag bara setat här och gjort nada. Hittat massa snygga skor på nelly.com, som jag vill haa! Visste inte att dom hade så mkt billiga skor där :o..

Här kommer några favoriter:


399 kr



499kr



599kr



349kr



399kr

Alla skor är från
Nelly.com

Hittade även en superfin klänning på Gina som skulle sitta super till sommaren!


399kr




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.viraltrafik.se/?Miillaah

2009-02-11 @ 21:12:18
URL: http://miillaahistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback