So what, I'm still a rockstar

Tänkte berätta lite om gååårdagen.
Den började hemma hos mej med två vinflarrer som jag lyckades kirra mahaha... Vi drack och pratade och hade trevligt. Vid halv tolv tog vi bilen (Maria drack ju inget och hon hade bilen) ner till stan. I bilen poppade vi Björn Rosenström haha..

Blev lite strul när vi skulle gå in vakten sa "tyvärr, idag kör vi bara 20". Jag ba whaaaaat?? Stammisen själv lixom. Men jag kirrade det höhö. Tur att man har dom där systrarna iaf..
Inne fortsatte drickandet och dansandet. Maria drog hem tidigare men jag o Tessan fortsatte. Träffade massa folk oxå, de va trävligt.

Kvällen slutade vid två, då tog vi en hamburgare med pommes på Sibylla. Vi hade bara 30 spänn, och en FunBox (som va det billigaste på menyn) kostade 35kr. Men vi smörade till oss en femma och fick tillslut hamburgaren och pommesen. Kastade hamburgaren i marken för det va lök i den (en favorit i repris haha).
Träffade några trevliga kisar som vi stod o snacka med tills klockan blev typ halv fyra. Då drog dom hem och jag ringde mammi som kom o hämtade oss. Skjutsade hem Tessan och sen hem i sängen.

Idag ringde klockan tio. Jag hade ju bestämt att jag skulle till Sthlm. Men jag skippade det! Orkade verkligen inte. Fortsatte sova och vaknade vid tolv igen.
Sen har dagen bestått av skoletande och lite kalas för att fira Ebba, Nora och Alfons :) (ja, alla Fias ungar fyller år inom loppet av en månad haha). Och självklart den där söndagsångesten.. Blää!
Men hoppas ni har haft en bra helg allesammans!

Kram

Här kommer lite bilder från kalaset:


Såhär såg jag ut innan kalaset. Ursäkta mega-plut-Olinda-munnen haha!



Lilla Affis



NoraSnoran och Ebba Bus :)



Öppna pakeeet :)



En SKATEBOOOOARD!



Watch out for Alfiiie!







En liten videosnutt. Inte så händelserik men! Affis bara total ignorerar mej när jag vill prata med han haha..


Bilder från gårdagens utgång (tagna med mobilen):


Tessaaaaan


Maria, som ser dyngrak ut trots att hon inte drack en enda droppe alkohol. Haha!




Maria and meeee




Vin smakar kiss, men är man desperat så är man (fjortis I knooow haha)



Finaste Carro och Pernilla som jag träffade på Olles :)!



Vi posade



Partypeople, Sandra och Carro :)



Sötnötar!



Asså jag MÅSTE sola.. Ser ju död ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback