Say it right

Dags o skriva ett lite längre inlägg här kanske. Har inte orkat sitta vid datorn på hela helgen. Har inte orkat göra nånting typ. I need some energyyy... Jag skulle göra i princip vad som helst för ett träningskort och ett jobb just nu. Om nåt bara kunde gå min väg nångång!

Såååå, i fredags var det praktik as usual. Började klockan sju så jag va vaken vid halv sex. Slutade vid halv två. Riktigt skönt! Elin o Magnus kom o hämtade mej o så åkte vi till Skärholmen. Shoppade ett par "jeanstights" på VILA, en vanlig t-shirt på Gina, en typ gubb kavaj som man ska kavla upp ärmarna på nivet, köpte jag för 99 kr på Ginas rea. Ett riktigt kap! Det va Elin som paya den men betalar tillbaka den 25. Är så jävla fattig just nu! Skulle behöva plusa på mitt busskort men har inte pengar till det. Eller jag har, men gör jag det så har jag noll kronor kvar sen. Har smsat pappa o frågat om jag får låna pengar till det, men han svarar inte. Han va lixom i Södertälje igår men sa inget till mej. Kul där!
Aja, på lördagen hände ingeting. Söndagen likadan!
Orkar inte skriva mer...

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback