Ny helg!

Gud vad jag har varit off på "datorfronten" (haha cool jag lät där), men jag har verkligen inte orkat bry mej om datorn. Jag har ingen lust med den längre. Den bara står här på bordet o dammar!
Men nu tänkte jag att det var dags o gå in o kolla läget. Har inte ens börjat läsa mina 39838 bloggar som jag läser. Det lär ju ta typ 70 år! Det gör jag på söndag när jag ligger bakis...

Men iaf, ikväll blir det lite födelsedagsfirande hemma hos MallanBrallan i Järna. Det lär bli tidig hemgång för min sista buss går halv ett så då måste jag ta järnatåget som går halv tolv, annars hinner jag inte! Kul, kul :/..
Men det ska bli trääävligt att få träffa alla flickorna samlade igen. Det var ju ett tag sen.
Sen imorn, då blir det utgång med Elina! Längtar som fan. Jag vet att vi alltid har kul när vi är ute! För vi är exakt likadana haha. Men det ser jag iaf fram emot väldigt mkt. Kirrade dricka och det idag så det är fixat!

Nu är det ju lov oxå. Det känns muuuucho skönt! Har väl inga speciella planer under lovet. Jag och lillesyster ska mysa lite på onsdag, men annars är det inget inbokat. Eller jo fira Maria på fredag, och förhoppningsvis party på lördagen oxå mahaha!

Beställde nyss ett par ankelboots från H&M. 129 kronor! Som hittat. Juste, vet ni vart min kära far är någonstans just nu? MEXICO... Han ska vara där 2 veckor, helt själv oxå. Ja han e ju lite speciell den där gubben! Men han sa iaf att han kunde paya mitt träningskort på Friskis... Så nu ska det börja tränas igen! Fyfan va skönt..

Nej, ska väl kolla vad jag ska ha på mej ikväller. Ni får ha en bra fredagskväll!

Adjöken


Här befinner sig min kära far just nu, Cancun Mexiko! Bajskorv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback