Monday

Väldigt produktiv dag. Eller inte! Har inte gjort nånting. Kollat på snöflingorna utanför, glott på TV och ätit Kiwi. Väldigt rolig måndag.

Men i lördags som sagt, va jag ju ute med Elina. Vi käkade godaste tacosen och började sen dricka lite smått. Snackade om allt mellan himmel och jord (som alltid). Började snacka om alla sjuka minnen från Ishockeyvägen. Efter att vi hade druckit våra cider var det dags att traska till bussen. Blev som vanligt en liten inspelning från bussfärden haha. Det har blivit som en tradition. Ska ladda upp den på Youtube sen haha.. Sen ska jag sätta in bilderna från mobilen.
Men iaf, vi kom fram till Olles, Elina blev ifrågasatt hur mkt hon egentligen hade druckit haha.. Två cider svarade hon, egentligen va de fem 7.0er.. Jag började asgarva när vi kom in!
Kvällen fortsatte med dans och drickande.. Slutade lite oväntat men fick iaf skjuts hem. Somnade på stört!
Igår låg jag i bakiskoma hela dagen haha... Mamma återupplivade mej med Donken! Mmmm..
Det var den utgången det haha...

Jag är så jäkla avundsjuk just nu!! Pratade med min kära syster Elin i telefon nyss, hon berättade att hon just nu har över 30000 på kontot. Jävla skit bajshål! Jag får vänta tills på onsdag då jag får underhållet, hela 1275 kronor. Det tkr jag är mkt hahaha!
Och jag kanske ska följa med upp till Umeå (nu tänker alla:WHAAT VAFAN SKA DU GÖRA DÄR?), Elin och Magnus ska hälsa på Magnus brorsa och hans tjej (som förövrigt har en skitbra
blogg). Så då tänkte jag hänka på :)! Skitkul ju. Men får se när det blir, dom tänkte i slutet av april, men har ju min mösspåtagning och alla studentskivor och sånt då. Så får hoppas dom åker lite senare :P!

En annan lite tråkigare sak är att min käraste lillesyster blev utelåst på fritids idag. Alla fritidsledare hade åkt hem, och GLÖMT henne ute. Dom har liksom avprickningssystem just för att sånt inte ska hända.. HUR FAN kan sånt hända! Tänk om ungen hade varit mindre. Sen sexåring lixom! Vilma e ändå snart åtta år. Jag blev galen när jag hörde det.
Hon var alltså helt ensam kvar på skolan. Som tur va så va några tjejer från skolan där och lekte, så hon var ju inte helt själv. Då skulle hon fått panik! Stackars Vilmis... Ska fan ringa länstidiningen!!

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt The Hills maraton. Har bara kollat på det lite då och då och har egentligen inte följt det. Men jag älskar sånna program, så nu ska jag kolla från första säsongen till sista :). Det går ju att kolla på alla program på MTV.

Hejsvejs!


Denna låt dansade jag och Elina ALLTID till ute på gatan på gamla Ishockeyvägen. Vi lyssnade på den i lördags. Jag började nästan gråta haha. Den ger så sjukt jävla mkt minnen!!


Kommentarer
Postat av: Elina

jaaa omg, MINNEN! <3333

2009-02-25 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback