I wonder how, I wonder why

Gårdagen var väldigt trääävlig! Jag kände mej inte alls på partyhumör. Drack bara två cider. Satt i soffan typ hela kvällen, inte likt mej om man säger så. Men jag kände mej bara hängig och seg. Men det var en jätte kul kväll med trevligt folk. Fick ju träffa classmatesen Alex o Lars som man inte träffat på länge. Så de va kul haha! Dom va lika sjuka som alltid.. Kvällens bästa var utan tvekan Alex shake på dansgolvet haha. Jag försökte fånga det på film, men det va för mörkt. Man hörde bara mej och Cilla asgarva haha..

Vid ett kom min kära syster and her maaan och hämtade mej och Cilla. TACK :)! När jag kom hem tröck jag i mej två salamimackor och sen gick jag o sov.
Vaknade klockan ÅTTA imorse och var hur pigg som helst. Men jag tvingade mej o somna om. Vaknade igen vid elva! Satt o kolla Peter Pan filmen på Disney Channel  med Vilma...
Sen har det inte hänt mkt mer. Städat och sådär!

Nu har jag duschat och plattat håret. Ska snart börja lite smått med sminket. Vid sju nångång, kommer Elina. Jag bjussar på middag, tacooooos, och sen blir det lite förkrök och utgång på Olles (vart annars)..
Nej, sminket nu..

Trevlig kväll!



Gårkvällens två snyggaste bilder:






Kommentarer
Postat av: Elina

möööcket god mad =), danke. <3

2009-02-22 @ 16:23:20
Postat av: annawii

Jag hörde att du kanske skulle följa med till Umeå i april, kul!

Då blir det garanterat fest och utgång och en massa annat kul :)



kram

Postat av: Cilla

Shiit vilken sexig bild! vem e hon? aaahhhgrrr:D

2009-03-05 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback