Glad

Känner mej rätt glad idag. Vaknade vid tio och mådde faktiskt bättre. Fortfarande lite snorig o så men känner mej piggare. Städade mitt rum, det behövdes verkligen!
Det va planerat att Cilla och Nina skulle komma hit efter praktiken med Nancy's och så skulle vi jobba lite med projektarbetet. Men vi fick aldrig tag i Nina, så Cilla kom hit själv.

Vi svulla i oss maten o snacka om lite allt möjligt. Blir alltid så glad när jag e med den muttan :)! Saknar att man inte träffas varje dag i skolan. Frågade om utgång imorn, men hon kunde typ inte :(. Blööö! Du va ju mitt enda hopp.
Hon åkte iaf hem alldeles precis. Det blev väl inte jätte mkt gjort på projektarbetet haha, satt mest o garva hela tiden... Vi kollade igenom massa gamla partybilder oxå. Hahaha!

Nu väntar jag iaf på att mamma ska komma hem, sen ska jag ner på stan snabbt o kika in på Din Sko o kolla om mina skor finns kvar på REAn. Hoppas, hoppas, hoppas!
Men ni får ha en bra fredag allesammans!

Puss!


Fin partybild på mej o bästa muttan :) haha! Jag vill ha SOMMAAAAR...


Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha bästa bästa! Anus BJn typ magförgifta mig lr nåt lr så blev jag magsjuk ändå o feber! Anus ska han få iaf haha:D Men de va väldigt trääävligt o träffa dig de får inte gå så långt emellen varje gång;) jag ser fram emot alla fina bilder mihhihi! Nu ska jag försöka få i mig nåt o glo på melodifestivalen haha kul lördag! Men nästa helg då kööör vi!D Puss på min favvomutt!<3

2009-02-07 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback