Do you ever feel lonely?

Sitter o kollar Trollkarlens hemligheter. Så kul att se hur vissa trick görs. Vissa är ganska uppenbara och trollkarlen är rätt dålig, men vissa trick som man verkligen inte förstår sig på, är riktigt kul att se hur man egentligen gör.

Imorn är det ännu en praktikdag. Efter praktiken blir det hem och göra sig i ordning. Sen beger jag och Therese oss mot Sthlm och till Nalen för Stora Bloggpriset. Ska bli riktigt kul! Läste att Elin Kling ska komma, så jag hoppas man ser henne och kanske någon annan kul bloggare :).
Det enda irriterande är att jag inte har något pluskort, har ju inte haft nå pengar o plusa på mitt kort. Så jag får köpa dygnskort! 60 spänn i sjön. Fan jag måste hitta nån som är villig o låna ut 600 till mej fram tills den 25!

Och förresten så blir jag galen av att läsa alla som tränar eller ska börja träna. JAG VILL MEEEEEED! Fan.. Kan nån bara skänka mej ett träningskort på Friskis. Nu när man är motiverad så ska man ju passa på att träna... Bajs!

Och med det säger jag GOD NATT!



Kommentarer
Postat av: Therese

jag vill ha bildernaaaa

Postat av: Therese

tack så jättemycket själv för att du ville följa med ! :D:D fyy fan vad jag mådde sämst mot slutet påvägen hem :P bläääääääää

2009-02-05 @ 21:31:00
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback