Allting kan gå itu, men mitt hjärta kan gå i tusen bitar

Idag är det onsdag, lillördag. Har velat fram och tillbaka hela dagen om jag skulle följa med Cilla och co ut på 550. Men jag kom fram till att jag inte har nån lust. Känner mej konstig i huvudet (inte sjuk, utan snurrig av alla tankar). Så jag stannade hemma! Sparar mej till på fredag, för då blir det party party :)..

Annars då? Idag passade jag min kära lillesyster så hon slapp gå på fritids. Runt halv ett traska vi ner på stan (jag va DYNGSUR om fötterna, jävla äckelslask skit). Jag bjussa på Nancys. Efter det mötte vi syster Eeeelin! Vi gick runt på stan och tittade lite. Betalade tillbaka pengarna jag lånade igår. Vi va i Skärholmen, jag köpte en fräääänsklänning, BH och tights.
Idag köpte jag ett linne, vanliga vita tygskor, armband och sånt där "hippie hårband" haha. Va väl hemma från stan vid kvart i sex. Somnade en stund i soffan! Sen har jag inte gjort mkt mer.

Om en halvtimme börjar Greys anatomy. Men jag längtar ännu mer tills klockan är 22.40. Vet ni vad det är då? BIG BROTHER!!!! Va i chock igår när jag bläddrade förbi alla kanaler, och så kom jag tilll TV400, så var det Big Brother. Jag höll på o döööö.
Det är repris iof, men så jäääääävla kul och se dom gamla avsnitten :D. Det är den omgången då Danne vinner.. Då va jag där på finalen mahaha. Så jävla bra! Världens bästa dokusåpa..

Och vet ni, jag har fått ett fucking jävla snoppanus munsår. Jag får aldrig munsår, och självklart ska det komma just nu på lovet! Men sånt är livet antar jag.
Imorn blir det jobb med projektarbetet. Mina muttor (Cilla och Nina) kommer hit och så ska vi plugga järnet.
Nej, vilket långt inlägg det blidde nu. Jag sätter punkt här!

Kram

Brilly, krya på dej ♥!!

Kommentarer
Postat av: Therese

åååh big brother. Men jag var så jävla trött så jag somnade halv nio :) haha måste se det någongång igen. det är världens bästa såpa !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback