Usch och fy!

Såg ni "Mammas pojkar" eller? Bobby och Christian gjorde heeelt fel val. Men men. Ingen av dom är tillsammans idag ändå. Så det spelar väl inte så stor roll vem dom valde i programmet.

Nu sitter jag och kollar på Shanghai Knights. Älskar Jackie Chan! Jag känner mig trött. Eller inte trött, mer seg. Vet inte om jag ska lägga mig och läsa istället. Men jag vill inte somna tidigt idag. Vill inte att det ska bli helg. Hatar helger när man inte har några planer, och denna helg kommer vara döööööd. Och det är lixom LUCIA helgen. Inte okej! Just nu känner jag att jag skulle vilja bosätta mig i en stuga mitt ute i ingenstans över helgen. Utan TV, internet eller telefon. Fast då skulle jag nog bli knäpp.
Jaja, vet inte varför jag skrev det här tråkiga inlägget.

Nu blir det boken! God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ta tåget hit abriiiii =) Joooooo pöss pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback