TRÖTT PÅ ATT VARA JAG!

Idag har jag varit så extremt trött på mig själv. Jag vill bara hoppa ur min kropp och hoppa in i någon annans.
Jag hatar mig själv för att vara så osäker på ALLT. Hatar att jag har typ sämst självförtroende i världshistorien. Hatar att jag alltid ser det negativa i allt, istället för det positiva. Är helt enkelt sjukt trött på mig själv. Jag behöver en spark i baken, eller en smäll på käften för att inse att det bara är J A G som kan ändra på detta.
När ska jag inse att jag lika gärna som någon annan kan få DET DÄR jobbet. Att jag kan få DEN DÄR killen. Att jag passar i DEN DÄR klänningen.
Jag är så trött på att jämt och ständigt gå och ser ner på mig själv. Men jag vet att det kommer ta tid innan jag någonsin kommer kunna säga att jag ens har en gnutta självförtroende. Och det gör mig galen.

Så ja, idag är jag bara trött på mig själv. Trött på allt som har med mig att göra. Jag vill bara försvinna. Jag vill absolut inte ha morgondagen. Jag vill sova tills jag känner mig redo att vakna.































Kommentarer
Postat av: elina

<3

2009-12-13 @ 22:38:50
Postat av: Linda

Hej systra!!! Jag vet precis hur du tänker å känner....du och jag e såååååååå lika! Men det e som du skriver, det e bara DU som kan ändra på dig....gör som jag gå till en kbt kurator, jag går till min 1 gång i v å det känns skiiiit bra men det tar tid. Är ju inte att allt ändras bara på nån månad utan du får jobba med dig sj varje dag. Jag får övn jag måste ta tag i tills vi ses v efter å det e faktiskt kanon...ibland går det å ibland inte men man kommer framåt hela tiden....så be mamma om hjälp om att hitta en bra kurator å gå å prata med JAG LOVAR DET HJHÄLPER!!!! Tänk på att det e kanon viktigt att du pratar av dig med NÅN som du kan lita på till 100% å att du kan få respons tillbaka..... Ring om det är något ....Love you puss puss / store syrran =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback