Trettionde december

Näst sista dagen på året idarå. Känns väl inget speciellt. Jag har spenderat min näst sista dag med min kära lillesyster. Vi har kollat på massa film och sådär. Jag fixade även mina naglar tills imorn.
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer.
Nu sitter jag och kollar på Two and a half men och äter kinapuffar. Pratade med Maria för en stund sen. Klockan sex imorgon ska vi befinna oss hos Maria och då blir det middag och lite sånt. Sen lite senare beger vi oss upp till Sthlm och hem till Cilla och Thomas. Det skulle vara massa folk där så det blir nog kul. Sen blir det utgång efter tolvslaget. Blir nog superbra! Det enda jag har lite ångest över är mina skor. Ena skon är asliten. Kan inte röra mig framåt med dom på. Skulle tagit en storlek större. Bajs!!! Jag är helt kär i dom, och det är rätt jobbigt att jag inte ens kan gå i dom. Funderade på om jag skulle gå upp tidigt imorn och åka upp till Sthlm och byta till en större storlek. Men jag vette fan om jag orkar :(. Ganska jätte mycket tråkigt om jag inte kommer kunna ha dom. Dom är ju så jäkla snygga.

Jaja, hur som helst så blir det nog bra imorn. Måste bara komma över skogrejen :(. Buhu!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback