Thoughts and memories

Nu har jag suttit och läst igenom massa gamla blogginlägg i några timmar. Skulle egentligen kollat på Twilight, men fastnade i bloggen. Så jäkla kul att gå tillbaka och läsa.
Man har så sjukt mycket minnen, och jag tror aldrig jag kommer ta bort den här bloggen, även om jag slutar blogga. Tänk, jag har bloggat nästan varje dag i ca tre år. Helt galet!

Nu tänkte jag lägga mig och läsa. Min kära syster Elin har börjat läsa Twilight serien (WIHO, äntligen någon som lyssnar på mig). Hon är inne på andra boken nu. ÄNTLIGEN någon att prata om böckerna med. Älskar att prata om Twilight för det känns som jag kan allt och lite till om det haha. Ni skulle bli förvånade över hur mycket jag vet. Twilightnörd gånger tjugo!

Har funderat typ hela dagen. Eftersom man inte gör mycket om dagarna så hinner man tänka VÄLDIGT mycket. Mest har jag tänkt på juldagen och nyår. Som vanligt är jag sån som vill ha planerna klara. Annars går jag och stressar över det hela tiden. Och tillslut blir jag knäpp. Juldagen är väl realtivt färdigplanerad. Förferre hos Maria, sen 550. Nyårsafton däremot är som ett enda stort frågetecken. Men jag hoppas det blir bra. Jag hoppas verkligen det. Jag behöver en bra start på 2010. Jag vill att det året ska bli positivt. För första gången på länge har jag ett nyårslöfte också. Jag ska sluta vara så negativ (för ibland kan jag vara sjukt negativ och bara se det dåliga i ALLT), och börja tänka mer positivt. Orkar inte slösa tid på att gå runt och klaga och deppa. Livet är kortare än vad man tror.

Nej, nu ska jag sluta med mina filosofiska tankar. Jag ska fly verkligheten och hoppa in i den lilla staden Forks.

God natt


Såhär ska jag se ut hela 2010! Med ett leende på läpparna.


Kommentarer
Postat av: Therese

haha, aldrig johanna!!! :O den får man bara se mig i om man är på badhuset ;D muhaha.



Det är första gången på flera år som jag också har nyårslöfte :D Nu jävlar ska vi uppfylla dom :D

Postat av: elina

De blir min oxå, och vi ska fan bli mer POSITIVA. åh vilken fin bild (:

2009-12-22 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback