New years eve!

Nu är det då officiellt nyårsafton. Vart fan tog detta år vägen? Så jäkla mycket som har hänt. Helt sjukt vad tiden går snabbt.
En sak har jag bestämt. 2010 ska var mitt år. Det ska bli ett bra år. Det bästa året. Det gäller bara att tänka positivt. Bort med allt negativt och bara köra. 2010 vill jag få ett jobb, flytta hemifrån, skaffa körkort, resa och mycket mycket mer. Det kommer bli bra. Jag känner det på mig!

Nu tänkte jag lägga mig och läsa (ovanligt). Men först ska jag proppa mina nya skor fulla med blött papper. Förhoppningsvis töjer dom ut sig en aning tills imorgon. Vill verkligen ha dom imorn. Blir så arg att jag var så dum o inte provade BÅDA skorna i butiken. Vänsterskon är typ en hel storlek för liten. AJ säger jag bara. Vill verkligen inte lämna tillbaka dom :(. Är in love!

Nåååväääl, får hoppas att min önskning slår in och skorna har ökat en storlek till morgondagen. Nu blir det sängen+boken. Hörs imorn!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER


 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

I kväll kör vi !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback