Hemmakväll

Det blidde ingen utgång. Trots att jag är sjukt jävla sugen! Men men. Sånt är livet ibland.

Istället kommer jag sitta i min ensamhet och titta på Robinson, Paradise Hotel XL och sen ska jag se Twilight har jag bestämt. Det var för länge sen! Det enda som fattas är en stor fet godispåse och kanske lite sällskap. Men man tager vad man haver. Tyra får va sällskapet och istället för godispåsen får jag skramla ihop nåt gott från skafferiet.
Usch vilken tråkig lördag............

Lite bilder från utgången igår;










Maria aka JW, haha!







HAHAHAHAHA!













När jag kollade igenom alla bilder från igår, fanns det massa bilder där vi gjorde ledsna-minen-posen. What's up with that? Jag var allt annat än ledsen igår haha. Känns som jag skrattade konstant hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Therese

shit vad rött hår jag ser ut att ha :O Det var kul att träffa er igen. Var superlänge sen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback