Hahahaha

Igår var det en galen fredag haha. Det började med en mysig fika med tjejorna. Så härligt att alla va samlade igen. Det blidde mycket skratt och prat om minnen. Vi satt på Nancy's från tre till halv sju haha.
Det började även pratas om utgång. Så efter många om och men bestämde vi oss för att gå ut. Elina joniade också.
Vi förade hemma hos Maria. Det var galet haha. Sen tog vi taxi ner på stan. Sen blev det 550! Där inne var det ännu galnare haha. Blev lite väl mkt av det goda. Iaf för mig haha. Shotar hit och drinkar dit. Men jävligt kul hade jag. Trots att det inte var supermycket folk.
Kvällen avslutades med en kebab haha. Tur att det finns generösa människor när man är en fattiglapp som jag. Sen fick jag och Elina skjuts hem. Va väl hemma runt fyra. Deckade på momangen..
Helt galen kväll med andra ord. Mycket som hände haha.

Idag vaknade jag tidigt :O. Runt halv tolv. Det var Tyris som väckte mig. Sen dess har jag bara legat och myst med henne. Hon har varit så gosig hela dagen.
Nu sitter jag och kollar på Shrek på femman. Är sjukt hungrig men vi har ingenting hemma. Väntar tills middagen istället, som kmr bestå av TACOOOOOOS. Fyfan vad GOTT!

Tack allihop för igår ♥

 
















Hahahaha vadå alkisar!




En klassiker haha! Ni ska veta hur många sånna här sexy bilder
jag har på Cilla haha...




















Ännu en klassiker hahaha. Spiderman!




Fishermen, mmmmmmm!




Detta vaknade jag upp till idag haha...


Goooosssiiiiii!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för en rolig kväll ! Skicka gärna bilder till mig :D

Postat av: elina

shit asså ja minns inte shottarna:D....inte bra !!

2009-12-19 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback