Good night!

Nu har jag provat hela "nyårsoutfiten". Känner mig inte helt hundra på allt. Klänningen va bra. Paljettkoftan jag har köpt känns lite sådär. Känns för stor. Skorna känns för små. Ont i fötterna+is på asfalten = en full Johanna på marken haha. Kommer typ slå ihjäl mig. Måste försöka töja ut skorna imorn.
Förutom att töja ut skorna ska jag passa Vilma hela dagen. Eller passa och passa, hon sköter väl sig själv. Sen måste jag fixa mina naglar till torsdagen. Tänkte måla manikyr. Hoppas jag har allt hemma.
Jaja, väldans intressant inlägg detta blev. Tror jag ska koka lite nudlar och sen lägga mig och läsa. Jag är sjukt hungrig.

GOD NATT

PS. Jag har ju helt glömt bort att säga att jag har fått en ny fin TV :). Här kommer en bild. Självklart har jag på Twilight. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ska du med ut ikväll :) ?

Postat av: spacestore

bra blogg =)

2009-12-30 @ 13:04:22
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback