Glad Lucia (säger man så?)

Idag är det söndag och helgen är snart över. Har inte gjort ett piss denna helg. Eller jo, igår åkte jag, Elin och Magnus till Hedlandet haha. Det är väl typ det jag har gjort. Jätte rolig helg.......
Imorgon är det ny vecka. Har panik inför morgondagen. NERVÖS.se! Jag vill bara att veckan ska vara över och det blir fredag. Då ska jag träffa min lilla muttiiiis moahaha ♥! Åh vad jag vill dampa loss med dig haha. Vara sådär sjuka som bara vi kan. Don't overdrive when you overdrive a icebear in the back. Ååååh MINNEN!!

 

Min söndag kommer väl inte innehålla mycket. Elin ringde och fråga om jag ville följa med till Skärholmen. Men jag pallar inte fixa mig och klä på mig. Plus att jag inte har nå pengar. Jag vill inte bli ännu mer deprimerad genom att se massa fina kläder som man vet att man inte kmr kunna köpa :(. Så jag lär väl bara sitta framför TVn och datorn. En vanlig dag i mitt liv med andra ord. Men men...

 

Glad lucia på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback