Fullspäckad onsdag

Idag har det faktiskt hänt något i mitt liv. WOHO!
Jag vaknade vid halv tolv och var galet trött. Kändes som klockan var sju på morgonen. Men jag kom upp tillslut. Gick på långprommis med Tyra. När jag kom in igen tog jag en dusch. Sen la jag mig och kollade lite Ellen och sen gjorde jag mig redo för en runda på stan.
Tog bussen ner, för jag orkade verkligen inte gå. Mötte iaf Elina runt fyra. Vi kollade runt. Elina shoppade massa kul som vanligt. Jag hittade en sjuuukt jävla snygg klänning på Lindex. Ska lämna tillbaka en tröja jag köpte på H&M och köpa den från Lindex istället. Myyyyycket finare :)!
Efter att vi glott runt i alla affärer satte vi oss på Nancy's såklart. Åt min godaste macka. Aslänge sen faktiskt.
När det stängde traskade jag och Elina hemmåt. Det var faktiskt skönt att gå, trots att vädret sög.
Här hemma har vi kollat på massa gamla bilder och garvat åt vilka idioter vi är haha. Och kollat Paradise Hotel såklart.

Bajskorven åkte hem för en stund sen och nu sitter jag här och läser lite bloggar. Börjar känna mig lite hungrig. Nancy's mackan är det enda jag har ätit idag. Får kirra en macka eller nåt kanske.

Måste bara säga TACK för alla kommentarer i inlägget innan. Trodde inte så många skulle kommentera :)! Har fortfarande inte besämt mig, men det står nog mellan 1,2,3,5,6,7,8,9 och ett som många kom med som förslag; "Look after my heart, I left it with you.". Hade helt glömt det och det är ju så himla fint. Har iaf minskat ner det lite haha. Åh, det är så svårt.

Imorgon blir det stan med mammi. Ska lämna tillbaka Breaking Dawn, kanske låna Twilight, New Moon eller Eclipse på engelska också. Sen byta tröja och göra syntest så jag kan skicka in dom där jävla körkortspapprerna. Måste komma igång med den där skiten.

Nej, nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar. Sen ska jag nog lägga mig och läsa. Har snart läst ut "Så länge vi båda andas". Då är det bara börja om med böckerna igen haha. Tredje gången! Men jag gillaré..

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback