Friday

Fredag idag. Känns inget speciellt faktiskt. Vaknade vid elva, eller rättare sagt dog av att klockan ringde elva. Men jag sprang in i duschen för att piggna till. Och det hjälpte!
Sen hade jag så tråkigt så jag satte mig och platta håret. Nu har jag precis sminkat mig. Vid tre ska jag möta tjejooorna på stan och så blir det fika. Åååh mys ju! Alla samlade igen, förutom Mallan som inte kunde :(.

Nej, nu ska jag hjälpa mamma slå in paket och sen klä på mig.
Juste har ju glömt berätta. I onsdags ringde de från en tjänst som jag har sökt. Så den 28 december ska jag på intervju. Verkar skitkul. Men man vågar ju aldrig hoppas för mycket för då blir man så besviken. Sen så på måndag ska jag till Elinas förskola på rundvandring, de har några lediga tjänster. Så ja, jag håller mina tummar hårt.

Nej, nu måste jag sätta puuunkt.

ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller oxå tummarna =)

Postat av: elina

jo men du har typ fått de här hos oss. asså först ville chefen träffa dje idag blablabla...sen ja ba men de går ju inte hon ba ne men okej efter jul ledigheterna osv... men hon typ räknar med dej nu hahah:D berättar mer sen:d

2009-12-18 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback