Första December

Först av allt måste jag säga GRATTIS BÄSTA MORFAR 75 BARRE! Världens bästa morfar fyller år idag :).

Idag har jag mest hängt med Vilma och Tyra. Vi har julpysslat lite, eller ja jag och Vilma alltså. Det var mysigt. Sen har vi gått promenader. Sjukt kallt var det. Sen hjälpte jag Vilma att fixa MSN och hotmail haha. Hon var skitstolt när hon satt där och chattade med Ebba. Hon hade Hannah Montana som visningsbild också. Det var hon skitstolt över.
Läskigt att dom har blivit så gamla att dom kan börja använda msn och grejer. Lite småläskigt hur snabbt tiden går alltså..

Nu har jag precis käkat mat och nu är jag så sjukt sugen på godis. Blandgodis. Åååh dreggel.. GE MIG NÅN!!!!!
Imorn vet jag inte vad som händer. Ska väl bara vara hemma som vanligt antar jag.
Jaja, onödigt inlägg höhö.

HEJRÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback