Crazy kväll!

Gårdagen var verkligen spårad haha. Började med att föra här hemma hos mig. Jag, Maria och Elina. Det var mysigt! Vid kvart över elva tog vi bussen ner på stan och vandrade vidare till 550. Dansade som idioter. Reggaeton vs. RnB kväll. Så det var mucho bra musik! Som vanligt träffar man på lite folk och sådär, bla fis Tessan som också var ute :)!
Efteråt blev det kebaben. Men innan det träffade vi på lite människor. Träffade Monica, en gammal classmate från Blombacka. Aslänge sen jag såg henne. Vi stod typ och garva nonstop. Från att vi sa hej, till att vi sa hejdå. Vi stod bara och garva åt alla sjuka minnen från Blombacka haha. Men det var trevligt! Julia kom förbi också.. Mycket bekanta ansikten höhö.
Iaf så blev det ingen kebab för oss. Båda var panka haha! Men det blev så att vi följde med några eeh vänner på "efterfest". Alltid samma misstag. Suck!
Mamma kom iaf och hämta oss vid hmm, typ 6? Deckade i sängen direkt när jag kom hem.

Nu sitter jag här och mår prima. Inte ett dugg bakis. Brukar iof inte vara det. Sitter och funderar på om man ska köra en dubbel och dra ut ikväll igen. Min ekonomi tillåter inte det, men jag kmr ha damp ikväll när jag vet att alla andra festar anuset av sig.

Jaja, den som lever får se helt enkelt. Bilder från crazykvällen kommer senare!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback