Träningsvärk

Jaahapp, igår var det party som gällde! Riktigt kul faktiskt. Började med förning hemma hos Jennie. Sen tog vi taxi ner på stan och gick in på 550. Det var typ helt tomt! Men det är det alltid vid den tiden. Sen kommer alla som en bomb och det blir PROPPAT! Och såklart blidde det så nu också.
Vi dansade och hade oss. Efter blev det kebab som vanligt! Riktigt gott. Kebab är bästa fyllematen, kan bara äta det då. Tycker typ inte om det i vanliga fall haha..
Det var en väldigt rolig kväll helt enkelt. Tack allihop :)!

Idag vaknade jag och hade FETASTE huvudvärken. Ville bara dö! Har tagit alvedon så nu ere typ borta. Har bara legat som en död fisk och kollat på TV idag. Börjar bli hungrig. Riktigt sugen på kolgrillen (ovanligt). SÅ SNÄLLA MAMMA HÖR MIN BÖN IDAG DÅ!!!

Nej, nu ska jag sätta punkt! Bjuder på lite bilder från kvällen...



Kubbelikubb



Elena med sin bästa vän i handen... Hahaha vi blev kallade alkisar hela kvällen för att vi drack 7.0er!



Heeej, vi fejkar inte alls våra smiiile haha. Jag ser ut som en hamster! VAR ÄR MIN ÖVERLÄPP?!!?



Maria anlände :)



Habbuuuuu giiiirlzzzz



Hahaha älskar Elenas smile på den här bilden. Riktig manssmile!



Enligt tradition körde Magnus robotdansen (och en hel del andra dansstilar hahaha)!



Jävla brunis Elin!



Bibilsarna



Bästa ♥



I taxin påväg ner på stan :)!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback