Jag har blivit människa igen

Har vaknat upp ur min bakiskoma nu. Har verkligen varit sjukt seg hela dagen! Sovit och kollat på TV är det jag har gjort. Det blidde inge Kolgrillen, men det blev nånting som är minst lika bra. Grillad kyckling, båtar och tzatzikiiiii.. Och självklart sallad och fetaost. Jag tror aldrig jag har varit så mätt som efter den måltiden. Jisses asså!

Nu sitter jag här skitpigg och uttråkad. Önskar att det kunde gå nån bra film på TVn! Bara tråkiga filmer eller filmer som man har sett en miljon gånger som e på Tvn nu. MEN jag kom på att om 20 minuter börjar "From G's to Gents". Nu blev jag glad! Efter det ska jag kika på TV3s hemsida o kolla om man kanske kan se gamla Prison Break avsnitt. Missade ju det i måndags, och reprisen i onsdags natt. Hoppas hoppas!

Aja, nu ska jag sluta skriva och lägga mig tillrätta i soffan haha!

ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback