Igår och idag

Igår vaknade jag vid halv elva ( inte av mig själv utan hade ställt klockan höhöhö) och så gick jag ut o solade ett tag. Efter en stund ringde syster Elin o frågade om jag ville följa med till Skärholmen. Och jag kunde inte tacka nej, även fast jag fick fetaste ångesten för att jag inte kunde sola. Jag var ju tvungen o kolla om min jacka fanns där.
Tror ni den fanns? NEEEJ.. Åh! Blev galen. Vi åkte till H&M i  Kungens Kurva också, men den var slut där med. Den är slut EVERYWHERE!
Aja, när vi kom hem så vände vi nästan lika snabbt. Jag följde med mamma till Hundklubben. Det var nämligen dags för valpkurs för Tyyyyyris. Hahaha shit vad jag garva. Olydigaste hunden var hon iaf!
Efter Hundklubben köpte mamma Kolgrillen och jag dog när jag åt det hemma. GOOOODASTE!
Sen var det bra TV-tittande resten av kvällen/natten.

Idag ringde klockan tio. Hade planerat att sola järnet. Men det blåste iskallt så det kändes inte så lockande att sitta ute i bikini. Plus att molnen kom rätt snabbt!
Istället åkte jag ner på stan och mötte Fiiia (som jag skrev lite snabbt förut). Vi käkade Nancys och traska runt lite. Köpte ett par nya tights. Var tvuuungen! Även fast jag fick lite ångest. När man får ångest efter att ha köpt ett par tights för 79 kronor, då ere illa!
Sen åkte vi förbi Skopunkten också. Hittade FINASTE skorna! Jag är kär. Det är lite mer kängaktiga skor. Lite MAN typ hahahah! Men jag vill verkligen ha dom. Hatar när man blir helt kär och inte kan släppa det. Tänker på dom hela tiden haha. 400 kr kostade dom! Bajs asså..

Juste, beställde min jacka från H&M idag. Ännu mera ÅNGEST! Men jag måste ju ha en jacka visst?
Nej, ska kolla på Big Brother nu och äta Djungelvrål :).. Och juste, FUCK vad jag e partysugen! Andra helgen nu då jag inte festa. Rekord!!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback