I got a feeling, that tonight's gonna be a good night

Äntligen är lördagen här. Imorse gick jag upp vid tio, sen tog jag elva bussen ner på stan o mötte Elina. Vi traska runt och Elina shoppade ännu mer. Jag såg min DRÖM partytröja på BikBok. Fuck asså! Kunde inte tänka på annat än den haha..
Som avslutning käkade vi Nancy's. Elena bjöd. DANKE ♥!

Nu sitter jag här nyduschad och ska snart börja föna håret och platta det. Det är ju nämligen PAARTY IKVÄLL! Fyfan vad jag är taggad. 550 har ju öppet till tre så självklart ska partyprinsessorna diit(haha nu la jag prinsessa igen Elena, Benjamin min prinseeeessaa hahaha).

Nej, men ni får ha en supertrevlig lördag everybody! Det ska iaf jag ha..

PUSS!


IKVÄLL SKA VI FUCKA UR ELENA! Hahaha...


Kommentarer
Postat av: Elina

hahahah cp du o din prinsessaaaa:D nu ska ja gå o bajsa sen om en stund till dej:D

2009-08-29 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback