From G's to Gents all day long

Idag har jag inte gjort mkt. Svarat på lite mail från blocket. Har lagt ut massa skit där som ändå bara ligger i garderoben och skräpar. Har iaf sålt en tröja och troligtvis två par skor. Bra bra! I neeeed money..
Annars har jag bara legat och glott på TV hela dagen. Och haft ångest såklart. Ere söndag så ere söndag!
Det har ju varit "From G's to Gents" weekend break på MTv, och det var säsong ett. Som jag inte har sett. Så jag satt fastklistrad. Älskar det programmet!
Om typ 45 är det final (tror jag) av säsong två. Fast har redan sett det på mtv.com moahaha.. Så jag vet vem som vinner.
Aja nog snackat om det. Imorn blir det fika på stan meeeed NINAAA! Ska bli snoppkul. Har inte träffats sen den där underbara dagen den 4 juni. Studenten asså! Ska bli så jääkla kul o träffa henne.

Ha en bra söndag allesammans!



Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Allt bra med dig? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback