Det blir aldrig som man tänkt sig...

Jag vill ha choklad. Eller godis över huvudtaget! Hatar den här "speciella" veckan i månaden. Inte konstigt att humöret går som en fucking bergochdalbana och man är sugen på godis nonstop.

Idag har jag inte gjort mycket. Vart hemma med fucking mensvärk (som jag aldrig annars brukar ha) och inte så mkt mer. Mamma prata om IKEA imorn så det blir väl planerna för morgondagen. På fredag tror jag det blir Grönan? Men inte så som det var tänkt. Mycket tråkigt!

Förresten, jag drömde hemskaste mardrömmen inatt. Usch vad hemsk den va! Vaknade vid fem av att jag grät. Hatar när drömmarna känns sådär läskigt äkta.


Nej nu ska jag länsa skafferiet i hopp om att hitta något gott.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback