I made it!

JAG KLARADE AV TANDLÄKARBESÖKET! Men jag skojar inte, jag va helt svettig när jag kom därifrån. Shit vad jag va nervös innan. Kände typ gråten i halsen. Helt sjukt!

Väl där inne va det första dom gjorde att köra upp den där sprutan i munnen. Shit jag klämde typ sönder stolen haha! Fick ta en till spruta för det kändes när dom borrade, och det va inte skönt.
Han sa att hålet var jätte djupt :O. Fattar noll! För bara ett år sen hade jag inga hål alls, och nu har jag TRE.. Tror inte jag har haft hål sen mjölktänderna.
Men men, nu är den skiten över iaf. 8 maj ska jag tillbaka! Hualigen..

Sitter justn nu och glor på Talang 2009. Fett tråkigt! Vill bara att det ska bli morgon, för då ska vi ju hämta vovven :D.
Borde egentligen plugga lite på Svenska B nationella, har det på torsdag. Då ska vi hålla ett tal om en bild och en text. Fett jobbigt!

Nej, ha en trävlig helg allesammans! Imorn lär det komma massa bilder på lilla Tyra :)..

Kommentarer
Postat av: Elina

BRA GJOORT, johananaaa:D

2009-04-17 @ 21:59:18
Postat av: TessanSessan

oj, tre hål... :P måste vara alkoholen ;) haha jag hade inga men några tänder där det var början till småhål. lite flour på det så är de borta. Hoppas det gick bra med borrningen..



Modevisningen gick superbra, och fasen va kul det var. Ni borde varit där. Skit mycket folk och blixtrar överallt. så jävla kul och fyyy fan vad nervös jag var..:P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback