Trött som ett anus... haha

Asså jag undrar hur många könsord,äckelord och svordomar jag säger på en dag hahaa. Ojoj! Det blir många.
Idag iaf så började dagen med teckenspråksprov. Det gick super. Alla rätt höhö! Kanske för att de va snoppigt enkelt prov hahaha. Sen vare lurre... ISTERBAND! HAha.. Jag o Cilla visste inte ens va de va. En korv lixom. Hade ingen aning om de. Trodde va va typ en grönsak? Efterblivna haha.
Sen hade vi pedagogiskt ledarskap. Gick snabbt!
Sen vare Nyman. Invalidklass.se... Haha! Men gick iaf igenom alla frågorna som vi ska ha prov på på fredag.
Klockan två slutade vi och egentligen kunde vi åkt hem. Men nej, vi va tvungna o sitta kvar i skolan o göra klart Engelska B arbetet. Snopp säger jag! Vi hann inte bli klara i skolan, va kvar där till FEM. Sen åkte vi vidare hem till Cilla o fixade klart allting. Blev lite väl mkt garv där ett tag. Men vi kirrade det! Klockan HALV NIO kom vi där ifrån. Men nu ere klart! Nu ere bara redovisningen som gäller imorn da. Den kmr suga anus. Men men!

Jag e sååååå (som Gunilla) trött just nu och vill egentligen bara gå o sova. Men kan ju inte gå o lägga mej såhär tidigt. De e inte min grej lixom. Men ska väl fortsätta kolla på "I ditt ansikte" som faktiskt e rätt kul. Älskar Magnus Betnér :D.

Ciao AMIGOOO (hahahahaha Nina;D)


Mmmmm, ISTERBAND! Hahhaha

Kommentarer
Postat av: Elina

hahah men i våra konvesationer då? jeus amalia...

Postat av: Johanna

HAhahaha men jaa jag menar ju det! Helt sjukt hur mkt sjuka ord man säger på en dag.

2008-09-22 @ 22:32:45
URL: http://johannaschswerin.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ohhh nooo ISTERBAND:O :D

2008-09-28 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback