Skolan, tandis, shopping

Dagen började med Engelska B. Alltid lika kul..HOST! Hade iaf reading o listening övningar idag. Fett jobbiga! Sen vare lurre o sen tråk Fotoooo. Va bara med en halvtimme eftersom jag skulle till tandis.
Allt gick perfa hos tandis o nu e tråden på plats. Skönt o slippa bli stucken av den haha!

Sen kom Elina med ett glatt besked. Hon följde med mej på stan:D! Hon ville väl ut i allmänheten efter alla sina sjukdagar. Det va mysigt! Glodde runt o dog av allt fint som fanns. Hittade en väska på Lindex som jag dör av. Den e så fin! Men den fick inte följa med hem. Istället köpte jag massa nytt smink. Allt i nya märken så de ska bli kul o se! Hoppas mascaran e bra. Sen köpte jag två BHar oxå. Mkt välbehövliga grejer. Ett par örhängen hittade jag oxå :)! Det va allt. Känns lite surt att jag har gjort av me rätt mkt pengar. Men va fasiken! Man lever bara en gång lr hur?

Nu sitter jag iaf o försöker plugga samhälle. Det e så sjuuuukt tråkigt! Har läst igenom allt nu i ungefär en timme. Och nu orkar jag inte mer. Undra om de räcker att bara plugga en timme inför ett prov? Jaja, det ser vi imorn höhö.

Hej på er


Kommentarer
Postat av: Elina

hihiih ja de va sköniiigt att komma ut!!;:D:D, jaaa den var så fffffffffin!

Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-26 @ 18:51:10
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback