Rektumollon

Så, nu har Cilla lämnat mej :(! Hon tog bussen nyss eftesom de e den sista som går till stan. Så vi hann bara kolla på första säsongen av myggan. Hela fem timmar med Myggan blev det hahaha! Vi käkade kolgrillen o så gick vi till Jätten o köpte godis.
Sen mitt i allt Myggan tittande så hörs värsta helikoptern ashögt. Så kollar vi ut genom fönstret så ere värsta helikoptern bara några meter ifrån o landar mitt i korsningen här vid mej. Så va de värsta polisbilar, brandbilar o ambulans o grejer. Så jag o Cilla sprang ut o kolla vad de va.. Men vi fick inte reda på det. Men ja, lite dramatik blev det där oxå.
Men tack Cilla för en härlig helg. Det är kladdigt hos dej oxå va? HAHAHAHA.. Vår humor!

Nu ska jag äta lite godis o kolla på TV. Hoppas alla ni andra som e ute o partar har det kuligt :)!
Adios



Gammal bild från Elinas studentskiva :)


Kommentarer
Postat av: fia

hahahhahaha ni e fan sjuka i huvudet.....vilken humor ni har!! stackars miguel................

Postat av: Cilla

haha du det är plaskvått i ***** mahaha:D åhh va kul vi haft, tänk va många gamla minnen som kom fram igen, så imorn lär vi ju enbart använda oss av myggan rebliker:D Tack själv min lilla gökmök;):D ahhhgrrrr!<3

2008-09-28 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback