Paddling och överraskning

Idag va hela klassen ute i Tveta o paddla. Eller hela klassen kan man väl inte kalla det! 17 av 32 va där haha. Vi e så duktiga i våran klass.
Det va iaf skitkul, men jobbigt. Vi paddlade fan 2 mil! Snacka träningsvärk i armarna imorn.
Min paddelpartner va iaf Nina. Vi hade skitkul. Fick några skrattanfall o då blev jag rädd att vi skulle ramla i. Men vi klara oss!
Vi fick skjuts till 753 av Louis. Men jag gick därifrån eftersom jag bor så nääääära! Va hemma vid halv två o så la jag mej o tog en nap. De va skönt!
Väcktes av att Elin kom in i rummet o Tino snosade mej i örat haha. Hon sa att Fia hade en överraskning till mej.
Så efter ett tag kom Fia o Linda plus ungarna hem hit. Och så kom hon med en Gina Tricot kartong. Jaba "whaaaat"... Sen så öppnade jag så vare den där tröjjackan jag ville ha från H&M. Haha, knäpp du är! Men TACKTACKTACK♥.
Jag hatar när människor ska ge en saker som man egentligen inte ska ha. Varför slösa pengar på mej lixom? Okej om de e mamma, för de e min mamma lixom haha! Men aja, TACK igen bästa Fia :D.

Alla åkte för ett tag sen, Vilma e i stallet, mamma jobbar, alla andra e hemma och jag sitter här alone. Skulle skriva klart mitt CV och coverletter men vet ni vad jag upptäckte då.... Att mitt engelskablock e i skolan o där i står det lixom hur man ska göra o lalala. Vet inte om jag vågar skriva utan det. Och de ska va inlämnat imorn lixom. Smartass!

Mamma jobbar natt idag så jag o Vilma ska sova själva. Linda skulle köpa donken till oss när hon hämtade dom från stallet. Så det blir middagen idag!
Och imorn är det ÄNTLIGEN fredag. Åååh, jag e så pepp på utgång asså. Längtar!
Aja, nu ska jag kolla teeeve.

Adioooooos

Kommentarer
Postat av: elina

braaa att nån är, men ja blir nog:D hihiih, men ja har inga clotheeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

Postat av: Johanna

Men anus du e alltid opepp när vi ska göra nåt :(

2008-09-18 @ 17:36:07
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback