Miguel, vaxmästaren

Jahapp, då var man hemma. Kom hem från Lindas lägenhet för typ 1½ timme sen. Har hunnit duscha o städa mitt rum.

Igår va ju jag o Cilla uuuute. Det började med lite förande hemma hos Linda (hon e ju i Dalarna) och sen vid halv tio nångång, mötte vi hennes syrra o hennes kompisar. Sen bar det av till 550. Där bjöds de på goda drinkar o champagne. Blev massa dans o sjukt mkt garv hahahaha! Slösade inte en enda krona på hela kvällen eftersom man blev bjuden. Det enda som kostade va hamburgaren efter haha :D.

Om ni undrar vafan de e för rubrik jag har så ere för att när vi stod vi garderoben o Cilla skulle hämta ut sin jacka. Så kmr det fram en kille o frågar om jag e latina. Och jag sa ju då ja, sen fråga han om jag va Chilena, då sa jag oxå ja. Sen sa han att han hette Miguel o då började jag ASGARVA! Hhahahaha.. Så då gick han. VArför jag börja garva va för att Miguel hette vaktmästaren i Oxbacken. Så jag ba skriker"HAN KAN JU INTE HETA MIGUEL, DE HETER JU VAKTMÄSTAREN I OXBACKEN). Cilla ba "VAXMÄSTAREN?" hahaha. De kanske inte låter så kul men jag typ dog då.

Efter bravaderna på krogen drog vi till Kringlankiorren. Käkade underbar hamburgare o pommes. O medans vi satt o käkade där på busshållsplatsen så kom det massa läskiga människor. Sen kom det några killar som börja snacka med oss o Cilla va en död kossa o javet inte vad. Vi snackade med dom rätt länge o sen helt plötsligt blev klockan 4 haha. Så då gick vi hem o sov hos Linda. Började snacka om BK:n o hur han anlände till Sverige. Jag dog hahahahahaha! Störda i huvet asså.

Idag då, vaknade vi vid två haha. Båda två hade typ sjukt ont i kroppen o halsen o allting. Värsta pensionärerna hahah! Extremt snygga va vi oxå hahaha. Vi låg o segade till klockan va typ halv fem. Sen åkte vi hemmåt.
Nu sitter jag här o om typ en timme kmr Cilla hit. Jag får inte nog av henne aaaahggrrrr. Ne men vi ska ju ha MM, Myggan maraton. Så vi ska käka kolgrillen o gå o köpa fett me godis o gott o sen SVUUUULLLAAAAAA.

Nej nu ska jag sätta på mej lite maaaake uuuup. Ha en mysig lördag alla andra :)! Det ska iaf vi ha aaaaahggggrrrrrr

PUsss från Gunilla Puh hahahaha

Kommentarer
Postat av: Cilla

haha jag dööör har typ asgarvat mig igenom hela inlägget, hade typ glömt waxmästaren mahaha:D åhh va kul:D Men med dig blir allt kul ahhhgrr;)

2008-09-28 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback