Måndag och nya tag?

Måndagar är bajs. Hela veckan e framför en och dessutom har man engelska B nästa morgon.
Idag iaf så har jag varit i skolan. Slutade två, men jag va inte hemma förns FEM. För jag, Nina och Cilla stannade kvar i skolan och gjorde våra skyltar till skolfotot imorn. Såg även två andra klasser som skulle ta kort. Skitroliga! Och så kmr vår bajsklass där. Men men!

När jag väl va hemma tog jag en prommis till Maxi med Eliiina. Fett skönt väder! Hon berättade om alla jobb som helt plötsligt rasar över henne haha. Men de e skönt att du äntligen fått ett fucking jobb! Det har ju tagit sin tid.
På Maxi skulle jag kolla på nåt o ha på mej imorn. Ska ju va "barn"... Men hittade ingeting! Men de löser sej. Orkar inte engagera mej mer i de där.

Nu ska jag iaf kolla på Idol o äta kinapuffar. Sen måste jag duscha o platta håret tills imorn. Sen måste jag plugga ÄCKELENGELSKA!!!! Egentligen orkar jag ingeting vill bara lägga mej o sova.

Nej, Idol var det!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Elina

ja ajag säger bara äntligen:)

Postat av: Elina

ja ajag säger bara äntligen:)

2008-09-29 @ 21:40:02
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback