You got the sweetest ass in the world

Nu har jag faktiskt varit duktig o städat hela mitt rum. Det behövdes kan jag säga er. Fyfan va dammigt de va! Nyser som en idiot.. Har väl flera kilo damm i näsan.

Åh jag e så pepp inför ikväll.. Men måste fortfarande hitta nåt o ha på mej. Och ett annat problem är hur jag ska komma hem :/. Vet inte om de blir att jag sover hos nån (?), eller om jag får ta sista bussen hem. De blir ju inge kul eftesom den går astidigt. Men men, det blir som det blir!

Förresten, Tessan lr Maria nån av er får gärna ringa lr smsa mej så jag vet vilken tid vi ska åka. Har inge pengar på mobilen! Call meeeee

Nej, ska kolla igenom garderoben nu.

Kommentarer
Postat av: Therese

vi fick sova hos marcus ! :D jag och maria och malin ska det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback